پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



ساخت شماره تماس فیلیپین برای شما در تمامی شبکات اجتماعی

کاملا قانونی- با پشتیبانی 24ساعته به مدت3ماه

3,000 تومان

ساخت شماره تماس آمریکا برای شما در تمامی شبکات اجتماعی

کاملا قانونی- با پشتیبانی 24ساعته به مدت3ماه

4,000 تومان

ساخت ربات اختصاصی تلگرام برای شما

+پشتیبانی روزانه تا 1ماه

1,000 تومان

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

۵ راه برای افزایش طول عمر باتری HTC One M9
نوشته شده در شنبه 6 تير 1394
بازدید : 1473
نویسنده : alinn

۵ راه برای افزایش طول عمر باتری HTC One M9

 افزایش طول عمر باتری

 HTC One M9

گوشی  HTC One M9 تلفن همراه بی نظیری است ولی برای هشت ساعت کار مداوم قطعا شارژ ندارد و ممکن است که در وسط کار خاموش شود.

حال ما 5 راه کار برای افزایش طول باتری شما پیشنهاد می دهیم

 

لطفا جهت خواندن مطلب به ادامه ی مطلب بروید

به ادامه ی مطلب بروید

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ترفند ها , ترفند تلفن همراه , مقالات , تلفن همراه , htc , ,
:: برچسب‌ها: ۵ راه برای افزایش طول عمر باتری HTC One M9 , راه های افزایش طول عمر باتری , چگونه باتری خود را حفظ کنیم , باتری , نگه داشتن شارژ تلفن همراه , ۵ راه برای افزایش طول عمر باتری ,



آلبرت اینشتین که بود؟؟؟؟
نوشته شده در سه شنبه 20 آبان 1393
بازدید : 1184
نویسنده : alinn

بسم تعالی

سلام.امروز به دلیل ارادت خواستم به آلبرت اینشتین زندگی نامه ی او را برایتان گذاشتم.این زندگینامه یک زندگینامه ی کامل از آلبرت می باشد و از دوران کوکی او تا مرگ ایشان را در بر دارد.شما را به مطالعه ی این زندگینامه دعوت می کنم

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: مقالات , ,
:: برچسب‌ها: زندگینامه , زندگینامه ی آلبرت اینشتین , آلبرت انیشتین , کودکی آلبرت انیشتین , کودکی , بزرگسالی , مقامات آلبرت اینشتین , مدال های البرت اینشتین ,



بازدید : 1358
نویسنده : alinn

آموزش اشتراک گذاری (Share کردن) یک فولدر توسط خط فرمان

 

عکس

 

 

احتمالا همه شما با خط فرمان ویندوز آشنا هستید. به خط فرمان اصطلاحا Command Line یا CMD نیز گفته میشود. این محیط با تایپ دستور CMD در پنجره Run نمایش داده میشود.

 

آشنایی با دستورات خط فرمان، بیشتر به درد حرفه ای های ویندوز و یا افرادی که با شبکه سروکار دارند میخورد.

 

در این مطلب، نحوه اشتراک گذاری یا Share کردن یک فولدر توسط دستور خط فرمان را آموزش میدهیم.

 

حتما میدانید که برای به اشتراک گذاری یک فولدر در محیط ویندوز، باید روی آن کلیک راست کرده و از منوی Sharing این کار را انجام دهید. اشتراک گذاری یک فولدر، باعث میشود تا سایر کامپیوتر ها در یک شبکه Lan ، بتوانند به آن فولدر دسترسی داشته باشند.

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: وب , ساخت وبلاگ , ترفند ها , ترفند ویندوز , مقالات , , ,
:: برچسب‌ها: خط فرمان , Command Line , آموزش دستورات خط فرمان ویندوز , آموزش CMD , آموزش اشتراک گذاری فولدر در شبکه , آموزش Share کردن ,



آموزش جلوگیری از هک شدن
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1312
نویسنده : alinn

آموزش جلوگیری از هک شدن

 

 

 

 

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت، کاربران بیشتر در خطر هک شدن و دزدی اطلاعات قرار می گیرند. ما در این مطلب آموزشی برخی از روش های جلوگیری از هک را آماده کرده ایم. با مطالعه و توجه به مطالب ارائه شده در این مقاله، میتوانید تا حدود زیادی از کامپیوتر و اطلاعات ارزشمند خود در برابر هکرها محافظت کنید.
 
 
1. اولین حقه ای که هکر ها به سراغ آن می روند روش مهندسی اجتماعی است. مهندسی اجتماعی یا Social Engineering یکی از بهترین روشهای هک کردن کامپیوترهای کلاینت، شبکه و حتی شبکه های بزرگ و مهم می باشد. در این روش فرد هکر با کلک و حیله و با صحبت با قربانی او را فریب داده و بدون هیچ گونه دسترسی و ارسال فایل و ... او را فریب میدهد تا اطلاعات ارزشمندی (مثل پسورد) را در اختیار بگیرد. این روش یکی از متداول ترین روشهای هک می باشد.
 
2. تا جایی که ممکن است در انتخاب پسوردها دقت کافی به خرج دهید. بعضی افراد شماره تلفن، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، و... را برای پسورد خود انتخاب می کنند، که این اشتباه بسیار بزرگی است. چون افرادی که میخواهند وارد ایمیل یا حساب شما شوند، اول همین موارد را امتحان میکنند. همیشه از پسوردهای طولانی (حداقل 8 کاراکتر) و ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و عدد استفاده کنید. این موضوع احتمال هک شدن حساب شما را کاهش می دهد.
 
3. یکی از روشهایی که هکر ها هنوز از آن استفاده می کنند، دزدیدن پسورد از روی حرکت دستهای شماست. هنگامی که پسوردتان را وارد می کنید مراقب چشمهای اطرافتان باشید و بدون رودربایستی از صاحبان چشمها بخواهید که جایشان را تغییر دهند.
 
4. افراد حرفه ای همچنین رو به سرقت Cookie آورده اند، کوکی ها اطلاعات حیاتی را نگه می دارند (البته به صورت کد). ولی با کمی تخصص میتوان آن را از حالت کد شده در آورد تا اطلاعات مفیدی به هکر بدهد. Cookie مرورگر خود را هر چند وقت یکبار پاکسازی کنید. این کار هم به صورت دستی و هم با کمک نرم افزارهای پاکسازی ویندوز قابل انجام است.
 
5. سعی کنید تا جایی که امکان دارد پسوردهایتان را در مرورگر خود ذخیره نکنید. از جمله پسوردهای ایمیل و سایت های اجتماعی. چرا که برنامه هایی وجود دارند که با اجرا کردن آنها پسوردهای ذخیره شده را از حالت ستاره در می آورد و پسوردتان را آشکار می سازد.
 
6. به هنگام ورود به محیط های چت، ایمیل و شبکه های اجتماعی و مواردی از این دست، گزینه "به خاطر سپردن رمر عبور" را که معمولا به شکل چک باکس قابل مشاهده است، غیر فعال نمایید و پس از خروج نیز حتما Signout کنید.
 

7. هنگامی که می خواهید وارد Mail Box خود شوید بعد از وارد کردن نام کاربری و پسورد روی لینک Secure در پایین Sign in کلیک کنید...........................

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , مقالات , , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای مقابله با هک , آموزش مقابله با هک , تکنیک های مقابله با هک , امنیت , امنیت شبکه , امنیت اینترنت , آموزش جلوگیری از هک شدن , آموزش امنیت اینترنت , روش های مقابله با هک ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد