پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts




صفحه قبل 1 ... 3 4 صفحه بعد

ترفندهای کاربردی در اکسل
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1331
نویسنده : alinn

ترفندهای کاربردی در اکسل

 

 

 

مطمئنأ شما نیز پس از نصب بسته نرم افزاری آفیس، با نرم افزار Microsoft Office Excel آشنا شده اید.

 

اکسل نرم افزاری قدرتمند برای محاسبه، مدیریت و تحلیل داده ها می باشد. بسیاری از کاربران عملیات آماری و اعدادی خود را با این نرم افزار انجام میدهند. اکنون قصد داریم به معرفی 3 ترفند بسیار کاربردی در اکسل بپردازیم.

 

این ترفندها عبارتند از:

- رسم چارت در چند ثانیه

- کپی کردن Chart Formats

- لینک کردن Autoshape و Textbox با اطلاعات داخل سلول

 

استفاده از این ترفند میتواند کار با اکسل را برای شما آسان تر کند.

 

رسم چارت در اکسل در چند ثانیه
در واقع در دو مرحله بسیار ساده شما میتوانید به سرعت یک چارت در اکسل بکشید:
 
1- یک سلول را در میان جدولی که میخواهید اطلاعات آن به شکل چارت رسم شود انتخاب کنید.
2- کلید F11 را فشار دهید.
 
چارت شما آماده است. اکسل چارت شما را در یک Chart Sheet جدید ایجاد میکند. شما میتوانید سایر تنظیمات را طبق روش معمول انجام دهید.
 
 
کپی کردن Chart Formats در اکسل

همانگونه که میدانید تنظیمات مربوط به فرمت چارتها در اکسل بسیار وقت گیر است.................

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای اکسل , تکنیک های اکسل , آموزش اکسل , ترفندهای نرم افزار Microsoft Office Excel ,



ترفندهای نرم افزار Word (قسمت دوم)
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1192
نویسنده : alinn

ترفندهای نرم افزار Word (قسمت دوم)

 

 

 

 

در قسمت اول این مقاله، به بررسی برخی از امکانات و ترفند های نرم افزار Word پرداختیم. در این مطلب، برخی دیگر از قابلیت های این نرم افزار را مرور میکنیم.

 

تکنیک هایی در نرم افزار Word وجود دارند که به شما کمک میکنند تا با سرعت بیشتری کارهای خود را انجام دهید.

 

 

هفت تکنیک برای افزایش سرعت کار با نرم افزار Word :

 

1- با فشردن كليد Shift+F5 می توانيد به قسمتی از متن كه به تازگی تغييری در آن ايجاد كرده‌ايد، برويد. فشردن مجدد اين كليدها شما را به قسمت‌های تغيير يافته متن می برد.

 

2- اگر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده‌اید، مثلاَ رنگ یا نوع فونت آن را عوض كرده‌اید و حالا می‌خواهید به همان وضعیت پیش فرض Word برگردانید، می‌توانید آن بخش از متن را انتخاب و كلیدهای Ctrl+spac را فشار دهید.

 

3- وقتی می‌خواهید بخشی از متن را انتخاب نمائید، می‌توانید كلید Alt را پایین نگه‌داشته و با ماوس بکشید. اینكار باعث می‌شود عمل انتخاب بصورت مستطیل شكل انجام شود و سرعت شما بطور چشم‌گیری افزایش یابد..........................

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای word , آموزش استفاده بهتر از Word , آموزش Word , تکنیک های word , تکنیک های استفاده از Word , آموزش نرم افزار ورد ,



ترفندهای نرم افزار Word (قسمت اول)
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1532
نویسنده : alinn

ترفندهای نرم افزار Word (قسمت اول)

 

 

 

 

نرم افزار Word جزو ابزار هایی است که تمام کاربران با آن کم و بیش سرو کار دارند پس لازم است تمام کاربران ترفند های این ابزار را بدانند تا بتوانند از آن به نحو احسن استفاده کنند.

 

در این دو مقاله، به بررسی پرکاربرد ترین تکنیک ها و ترفندهای نرم افزار Word میپردازیم. این نکات باعث میشوند بتوانید با سرعت و راندمان بهترین با نرم افزار ورد کار کنید.

 

روش صفحه‌آرایی یك كتاب در سایز وزیری
1- پنجره Page Setup را باز می‌كنیم.
2- در قسمت Paper گزینه Paper Size را روی A4 قرار می‌دهیم.
3- در قسمت Margins، سایزهای 5 5 4 4 را قرار می‌دهیم. البته این سایز تا 0.3 قابل تغییر است.

 

روش تایپ متن فارسی و انگلیسی

همانطور كه می‌دانید هنگام تایپ متن فارسی اگر بخواهید كلمات انگلیسی را هم تایپ كنید، چیدمان سند به هم می‌خورد. برای اینكه این مشكل را حل كنید، باید صفحه را به صورت راست چین قرار دهید. بدین منظور باید Ctrl+Shift سمت راست كیبورد را فشار دهید. برای چیدمان متن انگلیسی نیز باید Ctrl+Shift سمت‌ چپ كیبورد را بفشارید.

 

روش قرار دادن كادر صفحه

بدین منظور در منوی Page Layout، زیر منوی Page Background, گزینه Page Borders را كلیك كنید.

 

بخش بندی کردن صفحات

در منوی Page Layout و زیر منوی Page Setup، روی گزینه Breaks و سپس Next Page كلیك كنید.

 

روش تبديل متن به جدول

از منوی Insert و زیر منوی Convert Text to Table، این كار را به راحتی می‌‌توانید انجام دهید.

 

روش تنظیم فاصله خطوط

Ctrl+1: فاصله بین دو خطوط عادی می‌شود.
Ctrl+2: فاصله بین دو خطوط دوبرابر می‌شود.

 

روش تایپ اعداد فارسی در ورد 2003

برای هماهنگ كردن اعداد با متن فارسی كه تایپ می‌كنید، كافیست از منوی Tools به قسمت Options بروید، در پنجره باز شده بر روی تب Complex Scripts كلیك نمایید. حالا در قسمت General و از كادر كشوئی روبروی عبارت Numeral, گزینه Context را انتخاب كنید. اینكار موجب می‌شود تا اعداد شما هنگام تایپ با همان زبانی كه تایپ كرده‌اید نشان داده شوند.................

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای word , آموزش استفاده بهتر از Word , آموزش Word , پاورقی در Word , ویرایش متن قبل از چاپ در word , آموزش نرم افزار ورد ,



ترفندهای پاورپوینت
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1288
نویسنده : alinn

ترفندهای پاورپوینت

 

 

 

 

اکثر کاربران تجربه استفاده از نرم افزار پاورپوینت را دارند. مخصوصا دانشجو ها و مدیران شرکت ها برای معرفی پروژه های خود از این نرم افزار استفاده میکنند.

 

نکات کلیدی خاصی در پاورپوینت نهفته است که با دانستن آنها می‌توانید از این نرم افزار بهتر استفاده کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این نکات کلیدی بپردازیم.

 

چیدمان داخلی یک اسلاید
سعی کنید تغییرات مورد نظر خود را از طریق روش‌های کلی و استانداردی که Powerpoint ارائه می‌نماید انجام دهید. هر چیزی در پاور پوینت در قاب مخصوص خود جای می‌گیرد. یعنی بی مقدمه نمی‌توان در یک اسلاید شروع به تایپ نمود. باید یک جعبه متنی داشته باشیم و در آن متن یا تیتر مورد نظر خود را بنویسیم. برای ارائه و نمایش مجموعه اسلایدهایتان کلید F5 را بزنید و برای رفتن از یک اسلاید به اسلاید بعدی کافی است یکبار ماوس را کلیک کنید و یا دکمه جهت نمای سمت راست یا بالا را بزنید.
 
 
ساختن اسلاید و پنهان کردن آن
گزینه Duplicate silde در منوی Insert ، از اسلاید جاری یک کپی دیگر درست می‌کند. استفاده از کلیک راست روی آیکون اسلاید برای حذف یا پنهان کردن اسلایدها نیز بسیار کارآمد است. قابلیت Hidden یا پنهان بودن یک اسلاید، برای اسلایدهای توضیحی (که به کمک Hyperlink به سراغشان می‌رویم ولی نمی‌خواهیم در روال عادی نمایش دیده شوند) به کار می‌آید.
(یعنی فقط در صورتی که رویشان کلیک کنیم نشان داده میشوند)
 
 
اسلایدها، افقی یا عمودی
می‌توانید تنظیم کنید که اسلایدها Lanscape و Portrait باشند. برای این کار سراغ Page Setup از منوی File بروید. نمی‌توان در آن واحد در یک نمایش هم اسلاید عمودی داشت و هم اسلاید افقی.
برای چنین هدفی بایستی دو نمایش جداگانه بسازید و در اولی یک لینک به دومی ایجاد کنید. نمایش اول دارای تنظیم صفحات افقی و نمایش دوم دارای تنظیم صفحات عمودی می‌باشد. در خاتمه نمایش دوم، دوباره آن را لینک به نمایش اول می‌کنید..............
 
 
ادامه ی مطلب

:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند نرم افزار , , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای پاورپوینت , ترفندهای آفیس , تکنیک های پاورپوینت , آموزش پاورپوینت ,



آموزش Shutdown و ریستارت کردن ویندوز 8 با کیبورد
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1636
نویسنده : alinn

آموزش Shutdown و ریستارت کردن ویندوز 8 با کیبورد

 

 

 

 

اگر شما هم دوست دارید تا تبدیل به یک کاربر حرفه ای ویندوز شوید، باید یاد بگیرید تا کمتر از ماوس برای کارهای خود استفاده کنید. در این مطلب آموزشی قصد داریم تا به شما یاد دهیم چطور بدون استفاده از ماوس، ویندوز خود را Shutdown یا Restart کنید.

 

(اگر با ویندوز 8 کار کرده باشید حتما میدانید که مراحل شات دان یا ریستارت کردن سیستم در حالت عادی کمی طولانی است)

 

 

 

 

کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی تر ویندوز (مثل ویندوز 7 و XP) استفاده کرده‌اند می‌دانند که Shutdown یا Restart کردن ویندوز در این نسخه‌ها بسیار راحت قابل انجام بود. تنها کافی بود که کلید Win بر روی صفحه کلید خود را فشار دهند و پس از نمایان شدن منوی Start، گزینه Shutdown را انتخاب کنند. اما در ویندوز 8 چنین قابلیتی وجود ندارد.
 
 
 

در قدم اول، کلیدهای ترکیبی Win + X را بفشارید................

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند ویندوز , , ,
:: برچسب‌ها: ترفندهای ویندوز 8 , آموزش ویندوز 8 , تکنیک های ویندوز 8 , آموزش استفاده بدون ماوس از ویندوز , آموزش شات دان کردن ویندوز 8 , روش سریع شات دان ویندوز 8 , روش ریستارت سریع ویندوز 8 , روش آسان ریستارت کردن ویندوز 8 , آسان ترین راه شات دان کردن ویندوز 8 , آموزش Shutdown کردن ویندوز 8 , آموزش Restart کردن ویندوز 8 ,



روش های جلوگیری از خراب شدن لپ تاپ
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1525
نویسنده : alinn

روش های جلوگیری از خراب شدن لپ تاپ

 

 

 

 

لپ تاپ ها جزو آسیب پذیرترین لوازم برقی و کامپیوتری هستند. لپ تاپ ها بسیار آسان تر از آن چیری که فکر می کنید ممکن است آسیب بینند. در این مطلب آموزشی قصد داریم تا با ذکر چند نکته به شما آموزش دهیم تا چطور از وقوع مسائلی که باعث آسیب زدن به لپ تاپ می شود جلوگیری کنید.

 


1- لپ تاپ را خاموش کنید
برخلاف کامپیوترهای خانگی بهتر است اگر از لپ تاپ خود استفاده نمی کنید آن را خاموش کنید. خاموش کردن لپ تاپ هنگامیکه در حال کار با آن نیستید از گرم شدن بیش از اندازه آن جلوگیری می کند.

 

 

2- تنظیمات گزینه مصرف انرژی
تنظیم کردن گزینه مصرف انرژی از گرم شدن لپ تاپ حتی زمانیکه برای مدت کمی بلا استفاده می ماند جلوگیری می کند. شما می توانید لپ تاپ خود را به شکلی تنظیم کنید که پس از مدت زمان مشخصی کار نکردن با آن به صورت اتوماتیک صفحه نمایش و هارد درایو خاموش شوند. یک گزینه دیگر تنظیم لپ تاپ برای رفتن به حالت Standby یا Hibernate است.

 

 

3- قبل از حمل لپ تاپ
قبل از آنکه لپ تاپ را در کیف مخصوص حمل قرار دهید از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر لپ تاپ داخل کیف روشن باشد حتی خطر ذوب شدن سخت افزار آن وجود دارد.............

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , , ,
:: برچسب‌ها: آموزش محافظت از لپ تاپ , آموزش افزایش طول عمر لپ تاپ , آموزش محافظت از باتری لپ تاپ , روش نگهداری از لپتاپ , آموزش کار با لپ تاپ ,



آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1337
نویسنده : alinn

آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل

 

 

 

 

امروزه با فراگیر شدن گوشی های هوشمند، اغلب افراد صاحب یکی این گوشی ها هستند و روزانه ده ها برنامه را در آنها اجرا می کنند. اگر موبایل شما دارای سیستم عامل اندروید، iOS، سیمبین، یا ویندوز موبایل است، پس شما هم صاحب یک گوشی هوشمند هستید.
 
موبایل شما به طور ناخواسته ممکن است دچار حمله های هکری قرار بگیرد و اطلاعات شخصی خود را از دست بدهید. ما سعی کردیم تا در این مطلب به کاربران کمک کنیم تا با رعایت برخی مسائل امنیتی، از هک شدن موبایل خود جلوگیری کنند. پس نکات زیر را با دقت مطالعه کنید:
 
 
1. هر وقت میخواهید وارد سرویس ایمیل یا سایت بانکی خود شوید، آدرس را با پیشوند HTTPS وارد کنید (مثلا https://gmail.com). به این ترتیب به شیوه ای امن به سایت مورد نظر وصل میشوید و امکان سرقت اطلاعات بسیار کم خواهد شد. تقریبا تمام سایت های بانکی و سرویس های ایمیل از پروتکل امن HTTPS پشتیبانی میکنند.
 
2. اگر ایمیل ناشناس (و مخصوصا ایمیل حاوی لینک) دریافت کردید، روی لینک های موجود در ایمیل کلیک نکنید. زیرا هکر ها با ارسال یک لینک حاوی کد مخرب می توانند موبایل یا تبلت شما را تحت کنترل در بیاورند. البته ایمیل هایی که از سایت های معتبر دریافت میکنید همیشه امن هستند. (مخصوص سایت هایی که خودتان در آنها ثبت نام کرده اید)
 
3. اگر به بازی و یا اپلیکیشن احتیاج دارید، سعی کنید آن ها را از منابع معتبر دریافت کنید. زیرا برخی از همین App ها و بازی ها می توانند آلوده به کد های مخربی باشند که باعث بروز مشکلاتی امنیتی برای موبایل شما میشود. با وجود عدم پشتیبانی برخی از اپ استورها از کاربران ایران، سایت های فارسی معتبری هم برای دانلود نرم افزار موبایل وجود دارند.
 
4. اگر علاقمند به عکاسی با موبایل خود هستید و نمی خواهید که اطلاعات موقعیتی و برخی دیگر اطلاعات شخصی شما توسط عکس منتشر شود، کافیست گزینه های مربوط به GPS Camera و Geo Tag را غیر فعال کنید..........
 
ادامه ی مطلب

:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , , ,
:: برچسب‌ها: جلوگیری از هک , مقابله با هک , جلوگیری از هک شدن گوشی های هوشمند , امنیت در گوشی های هوشمند , موارد امنیتی در گوشی های هوشمند , آموزش جلوگیری از هک شدن موبایل , آموزش امنیت موبایل , روش های حفظ امنیت موبایل ,



بازدید : 1439
نویسنده : alinn

بررسی خطاهای رایج در هنگام اجرای بازی های کامپیوتری

 

 

 

 

بازی های کامپیوتری زیادی از سایت سرزمین دانلود قابل دریافت هستند. یکی از مشکلات رایج کاربران، مواجه شدن با خطا برای اجرای بازی های کامپیوتری است.

 

در این مطلب، به بررسی متداول ترین مشکلات کاربران، و نحوه برطرف کردن آنها میپردازیم.

 

 

اطمینان از سازگاری سخت افزار و ویندوز :

قبل از دانلود و نصب هر بازی، سیستم مورد نیاز آن را مطالعه کنید.

(در توضیحات تمام بازی های پرحجم در سرزمین دانلود، سیستم مورد نیاز ذکر شده است)

 

دقت کنید که کامپیوتر شما از نظر سخت افزاری، مشخصات مورد نیاز را داشته باشد. بعضی از بازی های جدید روی ویندوزهای قدیمی (مثل ویندوز XP) اجرا نمیشوند. بعضی از بازی های قدیمی نیز ممکن است روی ویندوزهای جدید (مثل ویندوز 8) اجرا نشوند. این موضوع نیز حتما در توضیحات بازی ها ذکر شده است.

 

 

نرم افزارهای مورد نیاز :

قبل از نصب بازی های کامپیوتری (مخصوصا بازی های گرافیکی و سنگین) مطمئن شوید که نرم افزارهای مورد نیاز بر روی ویندوز شما نصب هستند.

برای اجرای بازی ها، معمولا این نرم افزارها مورد نیاز هستند:

 

Microsoft .Net Framework (در صورت مواجه شدن با خطای Net Framework.)

 

DirectX (در صورت مواجه شدن با خطای d3dx9 یا OpenGL)

 

Visual C++ Runtime Library (در صورت مواجه شدن با خطای ++Visual C)

 

valvE Steam (در صورت مواجه شدن با خطای Steam must be running)

 

 

آپدیت کارت گرافیک :

اگر کارت گرافیک شما قدیمی است، شاید برای اجرای یک بازی جدید نیاز باشد که درایور آن را آپدیت کنید........

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند ویندوز , , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نصب و رفع مشکلات بازی ها , آموزش رفع مشکلات بازی های کامپیوتری , آموزش اجرای بازی ها , بررسی مشکلات بازی های کامپیوتری , نحوه رفع مشکلات بازی در کامپیوتر , رفع خطای d3dx9 , رفع خطای d3dx9 43 dll , رفع خطای d3dx9 30 dll، رفع خطای Net Framework در ویندوز , رفع خطای OpenGL , رفع خطای Visual C , آموزش حل مشکلات بازی ها , ,



آموزش مراقبت از باتری لپ تاپ
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1392
نویسنده : alinn

آموزش مراقبت از باتری لپ تاپ

 

 

 

 

باتری به عنوان پرمصرف ترین وسیله در لپتاپ بسیار آسیب پذیر است. و شما به عنوان صاحب لپ تاپ باید بدانید که چطور با آن مدارا کنید تا کمتر آسیب ببیند.

 

باتری لپ تاپ از سلول هایی با نام Li-ion تشکیل شده است که با توجه به ظرفیت باتری و مدل لپ تاپ، تعداد و مشخصات این سلول ها متفاوت است. شاید بسیاری از افراد فکر کنند که تمامی مشکلات یک باتری با تعویض این سلول ها قابل حل خواهد بود، اما باید بدانید که این کار به هیچ وجه آسان نیست.

به عنوان نمونه اگر در انجام این کار از استانداردهای موجود پیروی نکنید، ممکن است در حین استفاده از باتری، آتش بگیرد یا منفجر شود. پس شاید بهتر باشد که به جای این که به فکر تعمیر باتری لپ تاپ خود باشید. بیشتر به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید با استفاده بهتر، جلوی خراب شدن زود هنگام آن را بگیرید.

 
مدام شارژ نکنید
در حال حاضر بیشتر کاربران حتی در محیط های کاری هم ترجیح می دهند که از لپ تاپ شخصی خودشان استفاده کنند. اما شارژ باتری لپ تاپ یا شاید بتوان گفت نحوه درست شارژ کردن آن یک معضل اساسی در میان کاربران شده است. بسیاری از کاربران با شارژ مداوم به باتری ضربه می زنند و برخی دیگر با مصرف تا حد آخر شارژ، به نوع دیگری باعث کاهش طول عمر باتری خواهند شد.

نکته بسیار مهمی که بعد از خرید لپ تاپ باید به آن توجه داشته باشید این است که آن را روشن بگذارید تا شارژ آن به صورت کامل به اتمام برسد، بعد از این که خاموش شد، لپتاپ خود را به مدت 12 ساعت به شارژ بگذارید و در حین این مدت از آن استفاده نکنید. یادتان باشید اگر باتری شما مدام در حال شارژ باشد، از طول عمر آن به سرعت کاسته خواهد شد.


 
صفحه نمایش و باتری
شاید شما هم جزو آن دسته از کاربران باشید که عادت دارید هنگام کار با سیستم، نور صفحه نمایش لپ تاپ را تا بیشترین حد ممکن بالا ببرید و با نور زیاد کار کنید. بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که در حال حاضر بیشتر لپ تاپ ها دارای امکانی برای کم کردن نور صفحه نمایش هستند. البته برخی از آن ها هم می توانند قابلیتی را برای بهبود عملکرد CPU و سیستم خنک کننده لپ تاپ در اختیار شما قرار دهند. ایجاد تعادل در مصرف این انرژی ها، می تواند برای شما بالاترین میزان طول عمر باتری را به ارمغان بیاورد.

این موضوع را بدانید که علاوه بر این مسائل تمام نرم افزارهایی که به صورت خودکار، در زمان روشن شدن رایانه شما اجرا می شوند و در نوار ابزار پایین دسکتاپ قرار می گیرند، به سرعت شارژ باتری شما را مصرف خواهند کرد..........

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , , ,
:: برچسب‌ها: آموزش افزایش طول عمر باتری لپ تاپ , نگهداری از باتری لپ تاپ , محافظت از باتری لپ تاپ , باتری لپ تاپ , بهینه سازی باتری لپ تاپ ,



بازدید : 3898
نویسنده : alinn

بررسی مشکل تایید اعتبار در هنگام اتصال وای فای موبایل

(WiFi Authentication error occurred)

 

 

 

 

بسیاری از کاربران موبایل (مخصوصا موبایل های اندروید) وقتی میخواهند با موبایل خود به یک مودم WiFi متصل شوند، با چنین خطایی مواجه میشوند:

 

Authentication error occurred

 

یا اگر زبان گوشی فارسی باشد، خطا به این صورت نمایش داده میشود:

 

مشکل تایید اعتبار

 

 

این خطا چیست و از کجا ناشی میشود؟ و برای برطرف کردن آن چه کاری میتوان انجام داد؟

 

لازم است بدانید که این خطا یک خطای رایج در اتصال به شبکه وای فای است. یعنی مخصوص موبایل نیست و ممکن است برای لپتاپ و سایر دستگاه هایی که میخواهد به صورت بی سیم به یک شبکه متصل شوند نیز رخ بدهد.

 

در مورد موبایل ها، مشکل تایید اعتبار (Authentication error) وقتی ظاهر میشود که مودم، از برقراری ارتباط میان موبایل شما و خودش جلوگیری میکند. همانطور که میدانید مودم های وای فای دارای سیستم رمزنگاری برای حفظ امنیت هستند.

 

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند ویندوز , , ,
:: برچسب‌ها: مشکل تایید اعتبار , مشکل تایید اعتبار موبایل , مشکل تایید اعتبار وای فای , مشکل تایید اعتبار اندروید , مشکل تایید اعتبار برای اتصال به وای فای , خطای تایید اعتبار برای اینترنت وای فای , برطرف کردن مشکل تایید اعتبار وای فای , بررسی خطای مشکل تایید اعتبار , مشکل تایید تبلت , مشکل تایید اعتبار WiFi , مشکل Authentication error occurred , خطای Authentication error occurred , بررسی ارور Authentication error occurred وای فای , حل مشکل Authentication error occurred وای فای , خطای WiFi Authentication error occurred ,



آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1932
نویسنده : alinn

آموزش تعیین و یا تغییر پسورد وای فای (WiFi)

 

 

 

 
امروزه بسیاری از کاربران از مودم بی سیم WiFi استفاده میکنند. به این ترتیب میتوان به راحتی از طریق موبایل و لپتاپ به اینترنت وصل شد. اما اگر شما پسوردی برای اینترنت بی سیم خود تعیین نکنید (و یا پسورد آن لو برود) ، همسایگان شما میتوانند از اینترنت شما استفاده کنند! متاسفانه دزدی اینترنت WiFi این روزها بسیار متداول شده است.
 
یکی از کارهایی که می تواند شما را از شر دزدی اینترنت بی سیم نجات دهد، تغییر دادن رمز مودم WiFi است.
 
ادامه ی مطلب

:: موضوعات مرتبط: ترفند ها , ترفند ویندوز , , ,
:: برچسب‌ها: تغییر رمز وای فای , آموزش تنظیمات مودم , تغییر رمز مودم , ترفند های وای فای , امنیت مودم , تغییر رمز WiFi , روش قرار دادن پسورد وای فای , آموزش پسورد گذاری روی اینترنت وایرلس , آموزش تنظیمات مودم بی سیم , روش تعیین پسورد برای اینترنت بی سیم , روش قرار دادن پسورد روی مودم وایرلس ,