پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
PaidVerts



ساخت شماره تماس فیلیپین برای شما در تمامی شبکات اجتماعی

کاملا قانونی- با پشتیبانی 24ساعته به مدت3ماه

3,000 تومان

ساخت شماره تماس آمریکا برای شما در تمامی شبکات اجتماعی

کاملا قانونی- با پشتیبانی 24ساعته به مدت3ماه

4,000 تومان

ساخت ربات اختصاصی تلگرام برای شما

+پشتیبانی روزانه تا 1ماه

1,000 تومان

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

بازدید : 2056
نویسنده : alinn

امروزه ایرانیان موتور جست و جوی بومی را طراحی کرده اند که تمامی امکانات و متن آن فارسی می باشد و دارای قابلیت های زیر است:

نقشه،جست و جوی آهنگ،خبر،تصویر،ترجمه،علمی و از همه مهم تر بخش سادانا است.

در بخش سادانا شما می توانید شماره ی تمامی مراکز مهم را دریافت کنید،از وضعیت آب و هوا اطلاع پیدا کنید،قرآن بخوانید و بشنوید،کارهای خود را با ماشین حساب انجام دهید،در مورد هر دارو اطلاع کسب کنید،از اوقات شرعی اطلاع پیدا کنید،خواب های خود را تعبیر کنید،نمودار رسم کنید،فرهنگ معین و دیکشنری و آموزش آشپزی و مبدل تاریخ از دیگر امکانات این بخش می باشد

عکس

زیادی از آموزش دور شدیم.خوب شما صفحه ی اول این موتور جست و جو را باز کنید.جهت انجام این کار به آدرس http://parsijoo.ir بروید و یا کلیک کنید

عکس

و......

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: وب , گوگل و وبلاگ ما , تبادل لینک , کد جاوا گذاری , بازدید وبلاگ , ساخت وبلاگ , جلوگیری از هک وب , , ,
:: برچسب‌ها: چگونه وبلاگ خود را در موتور جست و جوی ایرانی ثبت کنیم , چگونه بازدید خود را زیاد کنیم , چگونه سایت خود را در گوگل ثبت کینم , چگونه سایت خود را در موتور جست و جوی ایرانی ثبت کنیم , پارسی جو ,



چگونه رتبه ی وبلاگمان را در گوگل بالا ببریم؟؟
نوشته شده در چهار شنبه 21 آبان 1393
بازدید : 1182
نویسنده : alinn

بسم تعالی

رتبه ی وبلاگ در حال حاضر حرف اول را در داشتن وبلاگ یا وب سایت با بازدید بی نظیر و بالا می زند.رتبه ی گوگل خیلی دیر به دیر بروز می شود و خود شرکت بزرگ گوگل به این حرف اعتراف کرده و این را برای خودش یک نقص بزرگ می داند و برای بهتر کردن آن دست به کار نمی شود.

به هر حال ما نمی توانیم که کاری کنیم تا رتبه ی وبلاگمان زودتر بالا برود.

یکی دیگر از مشکلات بزرگ که ما با آن مواجه هستیم رقابت سنگین بر سر رتبه است.ما برای پیروزی در این رقابت بایدها و نباید هایی را برای شمامطرح می کنیم.که در صورت رعایت کردن آن انشاءالله رتبه دریافت خواهید کرد.

عواملی که باید رعایت کرد:

1-هرگز متنی را کپی برداری نکنید!!درحال حاضر گوگل یک امکان جدید راه انداخته است که وبلاگ ها یا وب سایت هایی که متن را از جاهای دیگر کپی می کنند پیدا کرده و آن ها را در لیست سیاه خود قرار می دهد و دیگر شما از گوگل رتبه ای دریافت نخواهید کرد.به تازگی شایعه هایی مطرح شده است که می گویند:در صورتی که شما متنی را از وبسایتی کپی کرده و به نت پد رایانه ی خود ببرید و آن سایت را به قول افراد برنامه نویس سی یو کنید(یعنی آن صفحه را ببندید)و سپس آن را بر روی وب خود ........

ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: وب , گوگل و وبلاگ ما , بازدید وبلاگ , ساخت وبلاگ , ,



تکنیک های سئو: محتوا پادشاهی میکند!
نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393
بازدید : 1404
نویسنده : alinn

تکنیک های سئو: محتوا پادشاهی میکند!

 

 

عکس

 

 

عبارت سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است. معنی این عبارت، "بهینه سازی برای موتورهای جستجو" میباشد. و به مجموعه کارهایی گفته میشود که مدیر یک سایت باید انجام دهد تا سایتش در بالاترین رتبه نتایج نمایش داده شده در موتورهای جستجو قرار بگیرد.

 

هر موتور جستجوگری (مثل یاهو، گوگل، بینگ، و ...) از الگوریتم های مخصوص به خودشان برای درک محتوای سایت ها و ارتباط آن با عبارت های جستجو شده توسط کاربران استفاده میکنند. اما مدیران سایت ها هم میتوانند با بهینه سازی سایت خود، کاری کنند تا ورودی بیشتری از این موتورهای جستجو بگیرند.

 

گرفتن لینک از سایت های دیگر، ایجاد نقشه سایت (Site Map) استاندارد، آپدیت منظم سایت، استفاده صحیح از تگ ها، و ... از جمله این کارها هستند.

 

اما مهم ترین فاکتور، محتوای وب سایت است. به همین دلیل است که در علم سئو گفته میشود محتوا پادشاهی میکند. یعنی هرچه مطالب سایت شما بهتر و منحصر به فرد باشد (یعنی از جایی کپی برداری نشده باشد) ، موتورهای جستجو با سایت شما مهربان تر خواهند بود.

 

مشهورترین موتور جستجو، یعنی گوگل نیز همواره بر تولید محتوای مفید تاکید دارد و می گوید Content is King (محتوا پادشاهی میکند). یعنی این که تمام این سخت گیری ها و الگوریتم های جدید فقط بر سر این است که همه سعی کنند خودشان به تولید محتوای مفید بپردازند. در اکثر مقالات سئو و بهینه سازی به الگوریتم پاندا و پنگوئن پرداخته شده است. هدف پاندا و پنگوئن پیدا کردن مطالب مفید سایت ها و ارائه آن به بازدید کنندگان، و حذف سایت هایی با محتوای ضعیف در نتایج جستجو می باشد.

 ادامه ی مطلب


:: موضوعات مرتبط: وب , گوگل و وبلاگ ما , بازدید وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: آموزش سئو , مقاله آموزش سئو , آموزش افزایش رتبه سایت , آموزش بهینه سازی سایت برای موتور جستجو , آموزش SEO , آموزش افزایش رنک سایت در گوگل , آموزش سئو سایت , Seo Learning , آموزش تکنیک های سئو , مهم ترین فاکتوهای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو , سئو سایت برای گوگل پاندا , پنگوئن گوگل , بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل , سئو چیست , آموزش سکس , سکس , فیلم سوپر , عکس متحرک سوپر , عکس متحرک , سوپر ,



بازدید : 3149
نویسنده : alinn
بسم تعالی

می‌دانیم که وبلاگ به خاطر بازدیدکنندگان آن است که زنده است. اگر وبلاگی دارید که هیچ کس به آن سر نمی‌زند، پس برای چه زمان خود را به خاطر آن هدر می‌دهید! اما بهتر است بدانید که بازدیدکننده ها معمولاً از روش های مختلف به وبلاگ شما سر می زنند و چیزی که در اینجا مهم است این است که آنها را برای خود تا همیشه نگه دارید. که مسلماً باید آنها را راضی نگه دارید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که خودتان را جای آنها قرار دهید؛ اگر به یک سایت یا وبلاگ سر می زنید، از آن چه می خواهید؟ این سوالی باشد که هر روز در زمان نوشتن مقاله یا نوشته برای وبلاگ خود، باید از خودتان بپرسید.

پس، بعد از اینکه شخصی را به وبلاگ خود کشاندید، کار اصلی شما از الان شروع می‌شود که وی را نگه داشته و جزء بازدید کننده دائمی وبلاگ خود کنید. که خوب هیچ کاری زورکی نمی‌شود و باید وبلاگ شما چیزی برای او داشته باشد که شما به هدف خود برسید. برای این منظور به چند نکته کارا اشاره می‌کنیم که شما را در دائمی نگه داشتن مخاطبین‌تان یاری می‌کند.

چگونه بازدیدکنندگان وبلاگمان را نگه داریم؟

:: موضوعات مرتبط: وب , بازدید وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: چگونه بازدیدکنندگان وبلاگ مان را نگه داریم؟ , بازدید وبلاگ , چگونه بازدید وبلاگ را زیاد کنیم , چگونه بازدیدوبلاگمان را زیاد کنیم , چگونه بازدید زیاد کنیم , بازدید , روش زیاد کردن بازدید وبلاگ , فيلم سوپر , دانلود فيلم سوپر , مشاهده فيلم سوپر , نسخه جديد فيلم سوپر , دانلود سوپر , فيلم سوپر , فيلم اکشن سوپر , فيلم کمدي سوپر , فيلم قشنگ سوپر , فيلم جديد سوپر , فيلم هاي سوپر , پشت صحنه فيلم سوپر , تصاوير فيلم سوپر , بازيگر فيلم سوپر ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد